هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست
هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست

هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست

عشق، و دیگر هیچ

طالع بینی همه افراد در سال اسب، سال ۹۳


خصوصیات متولدین سال اسب

سال 93 سال اسب نجیب

هر سال نمادی دارد و امسال بنا به 12 نماد چینی، سال اسب است و تا 12 سال دیگر قرار نیست در سال اسب، اسبی روی زمین بتازد.

در ستاره شناسی چینی، نماد خاصی براساس چیدمان ستارگان برای هر سال در نظر گرفته شده است. با حساب و کتابی که چینی‌ها انجام داده‌اند سال 93، سال حیوان نجیبی چون اسب است که نامش را "اسب چوبی" گذاشته‌اند. چوب وابسته به درخت و سبزه نیز هست پس به آن  سال اسب سبز هم گفته می شود.. در فرهنگ چینی، سال اسب نماد شادی مطلق است که به همراه وفاداری و نوعی اضطراب کودکانه همراه است که پر از سخت‌کوشی و استقلال است.

در گاه‌شمار زودیاک چینی 12 حیوان وجود دارد که اسب به عنوان نشان هفتم آن، در میانه قرار دارد، همان‌طور که می‌دانید سال 92 سال مار بود. در فرهنگ چینی، اسب نمادی از اشراف و طبقه اجتماعی و اقتصادی، سرعت و استقامت است. افرادی که در این سال به‌دنیا می‌آیند؛ هوشمند و سخنران‌هایی ارزشمند هستند که می‌دانند چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند. افراد متولد این سال برای شادی و آزادی تلاش می‌کنند. به‌طور کلی افرادی که در سال اسب به‌دنیا آمده‌اند؛ این سال برای‌شان  سال بهتری خواهد بود.

 

سال اسب

رنگ فرخنده سال اسب: سبز،‌ قرمز و بنفش.
جهت خوش‌شانسی برای امسال: شمال شرقی، جنوب‌غرب و شمال غربی؛
اعداد شانس: 2، 3، 4، 7 و 9؛
گل بخت و اقبال: سوسن،‌ یاس، همیشه بهار؛
سازگاری: با ببر، بز و سگ سازگاری بهتر دارد و با موش، گاو، خرگوش و اسب بدترین سازگاری را دارد.


سال 2014 را سال عروسی می‌گویند؛ سالی که در آن برای برنامه‌ریزی‌های عروسی بهترین و خوش‌شانس‌ترین سال است و بعد از آن باید تا سال 2026 صبر کنیم تا دوباره اسب بتازد. 


 پیش‌بینی سال 2014 میلادی و 1393 هجری شمسی با نماد اسب برای  متولدین بقیه سالها با نمادهای دیگر

موش صحرایی: بعد از یک سال بد موش امسال، چهارنعل به سمت موفقیت می‌تازد.
گاو نر: این سال، سال خوبی برای گاو است که به موفقیت‌های زیادی دست پیدا می‌کند یا پروژه‌هایی که تاکنون آغاز کرده است را به پایان می‌رساند.
ببر: سال اسب برای متولد این سال می‌تواند پر از شکست‌ها و پیروزی‌ها باشد. در 6 ماه اول باید آماده باشد که ممکن است با شکست‌های زیادی روبه‌رو شود و در 6 ماه بعدی منتظر موفقیت‌ها بماند. در کل ممکن است امسال ببری‌ها موانع زیادی در زندگی‌شان داشته باشند.
خرگوش: خرگوشی‌های ورزشکار می‌توانند امسال شاهد برنده شدن‌های‌شان باشند. اما امسال به شدت مورد حمله انرژی‌های منفی دیگران قرار می‌گیرند که باید تمرین کنند تا این انرژی‌ها دفع شوند.
اژدها: سال اسب سال بسیار خوب و عالی برای متولد اژدهاست که مشکل عمده‌ای در آن وجود ندارد که در نیمه اول سال شرایطی بسیار رضایت‌بخش دارند که در نیمه دوم سال به این شرایط رضایت‌بخشی عادت کرده‌اند.
مار : ماری‌ها در این سال موفق هستند. کافی است یک نگاهی به شکست‌های‌شان بیندازند تا بهترین سال‌شان را با موفقیت بگذرانند. شاید در ابتدای سال کمی اوضاع برای‌شان ساکت و آرام باشد اما بعد از آن موفقیت‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و در نیمه دوم سال به اوج خود می‌رسد که حسادت دیگران را برمی‌انگیزد.
اسب : سال اسب برای اسبی‌ها یک چالش است. اما بعد از گذشت 3 سال بد با نمادهای دیگر امسال برای‌شان سال خوبی خواهد بود که در آن رقابت و عبور از موانع زندگی، ملموس‌تر است.
بز : بزی‌ها در سال اسب با مشکلات‌شان در آخر سال و فصل زمستان، مواجه می‌شوند که ناچار به نتیجه‌گیری کارها، اهداف و برنامه‌های‌شان در طول پاییز، خواهند شد. سفارش می‌شود به نقطه‌های مثبت و آرام‌بخش نگاه کنند.
میمون: سال اسب برای میمون سالی خوب تا بسیار خوب است. میمون فعالیت‌ها و دستاوردهای زیادی خواهد داشت.
خروس: در سال اسب، خروسی‌ها زیاد فعالیت نخواهند داشت و بیشتر سال برای‌شان خسته‌کننده و بدون موفقیت خواهد بود. بنابراین در این سال بدون دغدغه و در شرایطی متوسط به سرخواهند برد.
سگ: در این سال که سال جدی‌ای برای اهالی نماد سگ است، پیش‌بینی می‌شود که حتی آن‌ها زیاد در این سال فعال نبوده اما فعالیت‌های موفق‌آمیزی برای‌شان رقم خواهد خورد.
خوک: امسال برای‌شان با موفقیت کامل سپری خواهد شد که در واقع شانس از آسمان برای‌شان می‌بارد.
و نوزادانی که در سال اسب (1393) به دنیا می‌آیند:
این نوزادان گرم و دوستانه‌، باهوش و پرانرژی خواهند بود که همه دوست‌شان خواهند داشت. ممکن است نوزادی که امسال به دنیا می‌آورید کمی هم بی‌تاب و خودرأی باشد چون او فردی مستقل و آزاد است.


نقاط مثبت و منفی افراد متولد سال اسب

پر انرژی و شریف، روحی رها و باهوش دارند. آن‌ها توانایی هوشی خاصی در ارتباط برقرار کردن با دیگران دارند و همیشه می‌خواهند مورد توجه دیگران باشند. آن‌ها دوستان بسیار خوبی هستند و افراد زیادی دوست‌شان دارند. اگرچه گاهی بیش از حد صحبت می‌کنند اما شاد، باهوش، با استعداد، با استقامت و خاکی هستند. آن‌ها نمی‌توانند یک‌جا بمانند و دائم در حال تحرک هستند و ترجیح می‌دهند از موانع به‌عنوان سکوی پرش استفاده کنند. روح پویایی که اسب دارد، همیشه فعال است؛ او نمی‌تواند بی‌کار بنشیند.
آن‌ها در محیط کار افرادی ایده‌ساز و فعال هستند که می‌توانند هر شکستی را تبدیل به پیروزی کنند هرچند که گاهی تلاش‌شان را تا انتها انجام نمی‌دهند. آن‌ها آن‌قدر اجتماعی هستند که می‌توانند همکاری خوبی برای رسیدن به هدف‌ داشته باشند و همین‌طور نقش به‌سزایی در گردهم‌آوری افراد یک گروه ایفا کنند. در چند کلمه می‌توان گفت ویژگی‌های مثبت افرادی که در سال اسب متولد شده‌اند: جذاب، با نشاط، شوخ، مستقل، شاد و پایدار هستند.
از نقاط ضعف سال اسبی‌ها می‌توان به دمدمی مزاج بودنشان اشاره کرد. اگر به آن‌ها زیادی سخت بگیرید از کوره درمی‌روند و اخلاق‌شان به کل تغییر می‌کند. آن‌ها محدودیت بیش از اندازه را تحمل نمی‌کنند چون نهادشان بر آزادی شکل گرفته است. در این صورت مانند اسب ضربه می‌زنند و روابط خوبی را که با مهارت اجتماعی‌شان ساخته بودند خنثی می‌کنند. آن‌ها حتی می‌توانند مانند یک اسب، خیره باشند.  تمایل به دخالت کردن در مسائل دارند و همین‌طور پروژه‌های‌شان را می‌توانند به تنهایی به اتمام برسانند. اما به‌طور ذاتی اعتماد به نفسی ندارند. افرادی که در سال اسب به‌دنیا آمده‌اند در زمان عاشقی کاملاً منطق‌شان از بین می‌رود. به‌طور کلی می‌توان گفت ویژگی‌های منفی افرادی که در سال اسب به دنیا آمده‌اند: مضطرب، بی‌ادب، خودخواه، بی‌تاب و بی‌پروا هستند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.